Organizator

Agnieszka Rykała
Telefon
+48 605 579 379
Email
szkolenia@squadra.pl
Strona WWW
http://www.squadra.pl

Trener / Trenerzy

Beata Suchecka
Beata Suchecka

Lokalizacja

Majątek Kaniewo
Kaniewo 41, 87-851 Kaniewo, Gm. Boniewo
Kategoria

Data

Maj 17 2018 - Maj 18 2018

Czas

09:00 - 16:00

Skuteczny Copywriting – Jak pisać żeby przekonać Klientów?

Wyróżnij Twój lokal, tworząc sugestywne obrazy, które oddziałują na emocje, pobudzając wyobraźnię. Skuś klientów apetycznymi opisami smaków, barwnym przedstawieniem malowniczej lokalizacji oraz konkretną, czytelną ofertą. W trakcie szkolenia dowiesz się, jak tworzyć skuteczne teksty marketingowe i reklamowe – tak, by podkreślały przewagę konkurencyjną i jasno komunikowały korzyści.
Spotkanie ma formę warsztatową, z dużą ilością ćwiczeń praktycznych.

 

PROWADZĄCA:

BEATA SUCHECKA

Przez ponad 10 lat, jako dyrektor kreatywny i copywriter w agencjach reklamowych, zajmowała się opracowywaniem koncepcji kreatywnych, układaniem haseł, tworzeniem tekstów oraz kierowaniem pracą działu kreacji. Pracowała m.in. dla marek: Nivea, Kubuś, Gorenje, Getin Bank, Zamkowe, DIALOG, Tesco, Hasco-Lek.
Prowadziła szkolenia dla pracowników i kadry zarządzającej m.in.: Volkswagen Motor Poland, Vesuvius, Brenntag, TRI Poland, Tenneco.
Autorka podręcznika „Zajęcia artystyczne – zajęcia copywritingu”.

 

PROGRAM

  1. TWOJE SILNE STRONY
  • Osobowość i wizerunek marki
  • Jak prezentować lokal, by był rozpoznawalny?
  • Czynniki budujące wiarygodność
  • USP – jak wyróżnić lokal wśród konkurencji?

 

  1. KIM JEST TWÓJ KLIENT?
  • Określenie specyfiki odbiorcy
  • Dobór optymalnego języka komunikacji
  • Cel pisania a cel czytania
  • Czym zainteresować klienta? Temat na tapecie

 

  1. KRÓTKO I NA TEMAT
  • Różnice pomiędzy komunikacją mówioną, drukowaną i internetową
  • Ulotka, strona www, karta dań, teksty prasowe
  • Skracanie i redakcja, czyli zasady obróbki tekstów
  • Im mniej, tym lepiej! Tajniki języka konkretu
  1. KOMUNIKOWANIE PRZEZ PISANIE
  • Słowo pisane: jak uniknąć najczęstszych błędów komunikacji?
  • Sprawdzone zasady copywritingu
  • Odwracanie piramidy
  • Długość: zdanie a słowo
  • Typy leadów

 

  1. TEKSTY OD PODSZEWKI
  • Na start: dobre hasło!
  • Jak znaleźć klucz? Intrygujący Key Visual
  • Mocne słowa – tworzenie haseł i tekstów: do ulotek, kart menu, folderów i na strony www
  • Budowanie napięcia
  • Dzielenie tekstu: czytelność dla czytelnika
  • Skuteczne call to action, czyli wezwanie do działania

 

Dodatkowo:

Sprawdzone techniki kreatywne – skojarzenia, metafory, abstrakty, praktyczny brainstorm, użyteczne matryce koncepcji.

 

KORZYŚCI:

  • poznanie zasad, umożliwiających tworzenie chwytliwych tekstów marketingowych
  • wiedza dotycząca tworzenia spójnego i solidnego wizerunku marki za pomocą słowa pisanego
  • znajomość sposobów na przykucie uwagi odbiorcy
  • umiejętność dostosowania przekazu do specyfiki odbiorcy
  • wiedza dotycząca konstrukcji tekstów i redagowania treści
  • udział w licznych ćwiczeniach praktycznych

Czas trwania:

2 dni szkoleniowe

2 komentarze
  • marhab
    Posted at 17:16h, 20 lutego Odpowiedz

    „Prowadząca, która doskonale zna przedmiot, o którym mówi, prowadzi zajęcia z pasją i prawdziwie.”

  • marhab
    Posted at 17:16h, 20 lutego Odpowiedz

    „Praktyczne warsztaty, ćwiczenia otwierające umysł, duża otwartość szkoleniowa, inspirujące!”

Post A Comment